Illusions Motion
S1, A3: I del 3 av serien med fem avsnitt visar professor Shapiro oss att hjärnan utmanas att bearbeta stimuli från våra ögon och ibland ”gissar” vad du ser. Följ med honom när han visar oss visuella uppfattningsutmaningar som ”kurvbollillusionen”. Har han förbluffat dig ännu?