Mouth of the South
S1, A4: Stephanie och Brandi besöker Stephanies föräldrar som bor i Oklaholma. Kvar i Dallas tar Cary ytterligare ett steg för att bli vän med Tiffany och bjuder med henne på ett yogapass.