The Americans Mr. And Mrs. Teacup
S6, A4: Efter att ha kommit över bekymmersam information tar Elizabeth till extrema tillvägagångssätt för att närma sig en sovjetisk förhandlare. Philip berättar anmärkningsvärda nyheter för Henry.