Mrs. Grubman Nip/Tuck
S2, A4: Sean och Julia blir chockade när de inser att åttaåriga Annie redan är på väg in i puberteten. Samtidigt som de kämpar med sin egen åldersnoja försöker de hjälpa sin dotter att förstå vad som händer med henne.