S1, A6: Det är 2019 och Sergio funderar på sina mål för resten av säsongen. Real Madrid deltar i turneringen Copa del Rey. Och ett av Sergio favoritfotbollsspel hamnar i fokus. Sergio tar sig an en musikalisk utmaning.