Sergio Ramos
Sergio Ramos delar med sig av sitt yrkesliv och privatliv. Hemma hos familjen får Sergio andrum från den intensiva press som ställs på en lagkapten i spanska landslaget och Real Madrid, och hemma känner han sig lugn och älskad.
Det är 2019 och Sergio funderar på sina mål för resten av säsongen. Real Madrid deltar i turneringen Copa del Rey. Och ett av Sergio favoritfotbollsspel hamnar i fokus. Sergio tar sig an en musikalisk utmaning.