Mustang
S1, A106: Ford Mustang Shelby GT-500 föddes från en 60-talsvibb och Carroll Shelbys - som satte hastighetsrekord på Bonnevile Salt Flats - racingupplevelse. Dess ”boulevard cruiser"-stil och kraftfulla motor har gjort denna muskelbil till en av sin tids mest sålda.