Walker Texas Ranger Mustanger
S3, A4: Walker försöker gripa två boskapsfarmare som planerar att döda en hjord federalt skyddade mustanger som betar på deras egendom, men han lämnas att dö efter att ha förlorat en konfrontation med en av dem.