S3, A22: Med vägledning av Mike övertygar Ryan en överbeskyddande Kristin om att låta Boyd delta i fårridningstävlingen på rodeon för att hjälpa honom att stärka sitt självförtroende. Eve blir besviken på sin pojkväns osäkerhet när han säger att han inte vill att hon ska ha sin militäruniform på sig under balen. När Eves inte så hemliga beundrare Andrew får höra om grälet dyker han plötsligt upp.