Blue Bloods My Aim Is True
S8, A22: Säsongsavslutning. Danny och Baez utreder en rad drive by-skjutningar. De tror att det finns en koppling mellan dessa skjutningar och att sex felaktigt dömda män blivit släppta från fängelset.