Will Trent My Stupid Detective Brain
S1, A4: Med två döda offer och väldigt få svar undersöker Will och GBI ett samtal från polisen för delstatsparken tillsammans med APD. Will gör framsteg i sitt partnerskap med Faith efter att de två delat en del personliga hemligheter.