Glee Naked
S4, A12: Kören blir fotograferad till en kalender i syfte att samla in pengar inför regionsmästerskapen. Rachel får en roll i en students konstfilm, men rollen leder till ett moraliskt dilemma. Musiknumren inkluderar "Torn", "Centerfold", "Hot In Herre", "A Thousand Years", "Let Me Love You" och "Love Song".