Life in Pieces Nanny Tent Earrings Cheeto
S1, A7: Jen och Greg har svårigheter att hitta en ny nanny åt Lark, som de kan lita på. Matt och Greg åker och campar och Heather misstänker att Matt har köpt örhängen åt Colleen för pengar som hon har lånat ut till honom.