Glee Nationals
S3, A21: De nationella mästerskapen och examensdagen närmar sig. Medan körmedlemmarna förbereder sitt spektakulära nummer slår sig Tina i huvudet och ser New Directions ur en ny synvinkel. Lindsay Lohan (som sig själv) är gästdomare.