Army Wives Need to Know Basis
S3, A14: Pamela får äntligen svaren hon letat efter om var Chase befinner sig. Denise börjar EMT-utbildningen i ett försök att hitta en ny karriär inom det medicinska området. Jeremy är inblandad i en oväntad bombning i Irak som har bestående effekter. Roxy fattar ett beslut om att skaffa barn med Trevor.