Fresh Off The Boat Nerd Watching
S5, A20: Spänningarna ökar mellan Evan och Eddie när Evans vänner förundras över hur häftig han är när han börjar umgås med dem och får Evan att känna sig som en komplett tönt. Louis och Jessica blir övertygad om att Mormor blir utsatt för ett bedrägeri av en sol- och vårare från Chile.