S2, A14: Will och Diane tar på sig ett förtalsmål åt en ung internetmiljardär som stämmer ett filmbolag för att ha framställt honom i dålig dager. Samtidigt konfronterar Alicia Will om meddelandet han lämnade på hennes röstbrevlåda.