S1, A2: MacKenzie tar kontrollen över "News Night" och ger programmet en ny inriktning, bland annat genom att ge den vackra och begåvade ekonomen Sloan Sabbith ett återkommande inslag i programmet. Jim kliver fram och tar smällen för ett misstag som Maggie begått och Charlie förbjuder Reese Lansing att fortsätta sina hemliga möten med Will. Dessutom kommer en hemlighet fram om varför ett förhållande tog slut.