Getting On No, I Don't Want a F***ing Smiley Face
S3, A3: Dr James får tampas med ett politiskt spel på arbetsplatsen. Dawn får låtsas inför Patsys mamma som kommer på besök, och DiDis svärmor läggs in på Billy Barnes.