Getting On
En patients dotter tvingas runt på olika avdelningar när mammans tillstånd förvärras, förbättras och förvärras igen. Jenna kritiserar ett förslag att ha män på avdelningen, och försöker använda sin möjlighet i Cleveland för att få förmåner av dr Stickley.