No Longer Jane Doe
S1, A5: Att hantera en psykopat tär på Jillians psyke och hennes familj. Flera dussin olösta fall blottlägger den förödelse Little åsamkat, och leder till en fördröjd men välbehövlig offentlig uppgörelse.