No More Drama
S6, A7: Drama vidtar kraftåtgärder för att reparera sin trasiga relation med en höjdare på ett tv-bolag. Eric bråkar med en manager den första dagen på sitt nya jobb över vem som kan fixa Bob Saget som kund.