The Tracker's Diary: Bears of Katmai No Place Like Home
S1, A6: När slutet av expeditionen närmar sig börjar laxarnas och björnarnas aktivitet minska, men det innebär inte att det inte finns några björnar som fortfarande dröjer sig kvar i området. Casey och hans besättning vandrar på tidvattenstränderna i den inre delen av Katmai och hittar benen av en knölval som spolats iland.