No Regrets
S2, A8: Säsongsavslutning. Renee erbjuder sig att hjälpa Jason med hans spelning, för att vinna honom tillbaka. Whitney vänder sig till Ola för stöd, men tvivlar på om de någonsin kan vara vänner. Sondis nya relation sätter käppar i hjulet för karriären.