The Last Tycoon Nobody Recasts Like Monroe
S1, A2: Monroes privatliv tänder till när han intresserar sig för Kathleen. När Pat Bradys project går dåligt är han tvungen att ta hjälp av Monroe. Hackett läxar upp Celia om hennes roll som producent.