The Handmaid's Tale Nolite Te Bastardes Carborundorum
S1, A4: Efter bestraffning från Serena Joy börjar Offred bryta ihop och reflekterar över sin tid med Moira. Komplikationer under ceremonin hotar Offreds framtida säkerhet. I rollerna: Elisabeth Moss, Joseph Fiennes, Yvonne Strahovski, Alexis Bledel, Madeline Brewer m.fl. Efter Margaret Atwoods roman. Del 4 av 10: Nolite te bastardes carborundorum.