The Good Fight Not So Grand Jury
S1, A7: Mike Kresteva lägger fram målet mot Reddick, Boseman & Kolstad inför en åtalsjury, men firman utformar en egen strategi för att sätta stopp för Kresteva. Colin hamnar i en besvärlig sits i rätten.