Agents of S.H.I.E.L.D. Nothing Personal
S1, A20: Precis när det inte finns någon kvar att lita på återvänder agent Maria Hill - från "Marvel's The Avengers" and "Marvel's Captain America: The Winter Solider" - för att hjälpa Coulson medan S.H.I.E.L.D. slås i bitar omkring dem.