Station 19 Nothing Seems The Same
S4, A1: När Covid-19 pandemin drabbar Seattle tar Station 19-teamet hjälp av varandra. Andy försöker acceptera att hennes mamma har kommit tillbaka. Ett gäng tonåringar råkar starta en skogsbrand.