Mixed-ish Nothing's Gonna Stop Us Now
S1, A21: När Rainbow hör forskare förutspå att ozonskiktet kan komma att försvinna om 20 år får hon panik och försöker införa Earth Day i skolan. Rainbow tvingas ta saker i egna händer för att kämpa för sin hjärtefråga.