Sabrina tonårshäxan Now You See Her, Now You Don't
S4, A13: När Sabrina blir besatt av att hon och Harvey ska vinna titeln som det sötaste paret under en kommande vinterfest så väljer en desperat Sabrina att pröva följa en galen diet.