#NyGet
S1, A4: Sam och Cat sitter barnvakt åt en dvärgget och försöker samtidigt övertala Dilben, deras "hyresvärds" dryge son, att inte vräka dem. Dice blir manager åt en enorm men korkad MMA fighter.