Sam & Cat
Kvicka, smarta Sam Puckett och söta, oansvariga Cat Valentine blir osannolika bästa vänner och rumskamrater som startar en barnpassningstjänst.
Sam och Cat flyttar ihop och blir bästa vänner. Tillsammans tar de sig an massor med spännande äventyr som barnvakter.
#FavoritShow
Sam och Cat sitter barnvakt åt två pojkar; den ena ställer alldeles för många frågor, och den andra vill kramas hela tiden.
Sam och Cat sitter barnvakt åt en dvärgget och försöker samtidigt övertala Dilben, deras "hyresvärds" dryge son, att inte vräka dem. Dice blir manager åt en enorm men korkad MMA fighter.