Charmed Nymfer vill bara ha roligt
S5, A19: När en demon attackerar och dödar en av de tre nymferna som skyddar en sjö, försöker The Charmed Ones hjälpa till. Men när demonen är förintad bestämmer nymferna att Paige borde ersätta den fallna nymfen, och de accepterar inte ett nej.