NYPD Blue NYPD Lou
S1, A7: När Sipowiczs son, Andy Jr, som han inte träffat på länge dyker upp och säger att han är förlovad, bestämmer sig Sipowicz sig för att göra en bakgrundskontroll på den blivande bruden. ”Varulven Lou” kommer till stationen och ber om att få bli inlåst innan nästa fullmåne.