O helga natt
S3, A5: Pfefferman-familjen samlas på Hineni för att stödja Sarahs försök till alternativ andlighet. Efter att han fått höra att en nära vän oväntat gått bort, vänder sig Josh till Raquel för stöd. Ali avslutar kvällen med att se faran med Leslies fördomar.