Oblivion, Jalisco Style
S1, A1: När Rosendo Cuevas får sin Alzheimersdiagnos återförenas hans familj för att stötta honom. De bildar en mariachigrupp – men återföreningen kan leda dem till hemligheter som sedan länge varit begravda.