Mariachis
Oblivion, Jalisco Style
När Rosendo Cuevas får sin Alzheimersdiagnos återförenas hans familj för att stötta honom. De bildar en mariachigrupp - men återföreningen kan leda dem till hemligheter som sedan länge varit begravda.
The King
Rosendos söner Pedro och Jorge bildar en mariachigrupp för att hjälpa sin pappa med hjälp av musikens kraft - men Gavilán försöker utnyttja sin brors sjukdom för att lösa sina egna ekonomiska problem.