Out Loud
Tillsammans
Efter en hård natt, upptäcker de fem vännerna en viral video av dem där de förkrossade sjunger på en rockbar. I verkliga livet har de allvarligare problem att ta itu med.
På grund av personliga problem, vägrar vissa att forsätta i bandet. Rocío måste börja om på nytt och vara det enda som håller samman Las Fans.
Las Fans försöker återförenas när Rocío gör en stor ansträngning att försöka förändra sitt och sina vänners liv, men den här gången verkar det inte lyckas.