S1, A6: Efter att han har varnat Kelly att lämna staden grips Eph av FBI. Eichhorst har ett sista jobba för Gus, samtidigt som Setrakian inser att den kommande solförmörkelsen är vändpunkten för virusinfektionen och början på slutet.