Octane S.W.A.T.
S1, A6: Hondo lägger sina betänkligheter om Street åt sidan och låter nybörjaren gå under täckmantel som mäklare i en lyxbilstöldring för att krossa en hänsynslös människohandlare. Hondo besöker också Raymont Harris, tonåringen som nyligen sköts av en tidigare medlem av S.W.A.T.-teamet, som lider av PTSD.