Odd Man Out
S1, A12: För att försäkra sig om att hans flyktplan fungerar måste Michael övervinna hans sista hinder. När flyktförsöket närmar sig försöker gruppen bli en man mindre. Utanför murarna glider LJ iväg för att delta i sin mammas begravning och Veronica får ett samtal från en oväntad källa som ger nytt hopp.