The Hardy Boys Of Freedom and Pleasure
S1, A3: En skrämmande man spårar Joe till karnevalen, där en underlig ny amulett ger honom otrolig tur. Frank försöker ta reda på varför Laura var så intresserad av en decennier gammal lokal gruvkollaps.