The Hardy Boys
Welcome to Your Life
Bröderna Frank och Joe Hardy flyttar till den lilla staden Bridgeport över sommaren och ger sig ut för att avslöja sanningen bakom en nyligen inträffad familjetragedi.
Frank och Callie kommer varandra närmare under ett antagningsprov till en prestigefylld skola, bara för att hitta fler hemligheter. Samtidigt bestämmer sig Joe och Biff för att gömma Joes lyckocharm från en hotfull förföljare, och Fenton tar ytterligare ett steg i sitt sökande.