S2, A12: Ruby bjuder in Dre och Bow för att möta den nya mannen i hennes liv och Dre börjar genast leta anledningar att tycka illa om honom. Junior träffar en tjej på en dejtingsajt men Zoey, Jack och Diane försöker övertyga honom om att han blir lurad.