Oldsmobile
S1, A105: Oldsmobile F88 var en ”drömbil” från GM Oldsmobile-linjen, men bilen, trots sin sofistikerade, charmiga stil, var aldrig ämnad för produktion. Men efter många decennier kommer nu en äntligen att produceras och hur och varför den finns att se är en berättelse i sig!