Mormon No More On a Mission: I Get the Rest of My Life to Live My Truth
S1, A2: Vad kommer att hända när Sallys ex-make ber om en familjeträff för första gången på över två år? Hur kommer Lenas före detta missionspresident att reagera när hon kommer ut för honom? Mammor och allierade adopterar en mormonsymbol till stöd för HBTQ-personer.