Blue Bloods On Dangerous Ground
S13, A6: Danny och Jamie ryker ihop kring en gängrelaterad skjutning, efter att de båda agerat utanför sina arbetsuppgifter. Erin och Anthony söker efter svar när en advokat på kontoret äventyrar ett fall som involverar Erins familjemedlem.