On the Lamb-y
S2, A7: Emmas leksakslamm försvinner och Ben misstänker den snygga grannen. Riley håller en bokcirkel för att imponera på sina coola kollegor. Rileys mamma och Bonnie får nys om det och bjuder in sig själva.