Forged In Fire On The Road: Kalamazoo Combat
S10, A4: I detta specialprogram beger vi oss till Kalamazoo, Michigan och Combat Ready Art där tre av deras bästa smeder utmanas. Efter två extrema tävlingar kommer bara en av dem att få representera Combat Ready Art och vinna det prestigefyllda förstapriset.